Pad rezultata među maturantima
Američko Ministarstvo obrazovanja objavilo je najnovije rezultate testova iz matematike i čitanja za maturante — i rezultati su zabrinjavajući. Nacionalna procjena napretka u obrazovanju (NAEP) pokazuje istorijski najniže vrijednosti za čitanje i matematiku među američkim učenicima srednjih škola.
Podaci i trendovi
Između 2019. i 2024. udio dvanaestogodišnjaka koji su bili na nivou izvrsnosti pao je za dva procentna poena: na 35% za čitanje i 22% za matematiku. Samo jedan od pet učenika mogao je izvesti zaključak iz ubedljivog eseja, a svega 60% učenika moglo je izračunati populaciju na osnovu datih veličine i gustine naseljenosti.
Stručne primjedbe
"Students are taking their next steps in life with fewer skills and less knowledge in core academics than their predecessors a decade ago," Lesley Muldoon, the executive director of the board that oversaw the tests, said. "This is happening at a time when rapid advancements in technology and society demand more of future workers and citizens, not less."
Martin West je upozorio: "we should be thinking of possible explanations that transcend national boundaries," warning that there still isn't a "smoking gun" to explain the latest figures, such as smartphone use or social media.
Tecnologija, pandemija i politika
Eksperti ukazuju da faktori poput pandemije COVID-19, brzog širenja AI alata i porasta školskog broja maturanata koji polažu ispite mogu doprinijeti padu postignuća. Međutim, uzroci još nisu jednoznačni i vjerovatno je da se radi o kombinaciji faktora.
Linda McMahon je izjavila: "President Trump and I are committed to returning control of education to the states so they can innovate." Margaret Spellings je odgovorila: "This is not the right moment to talk about closing the Department of Education," she said in a statement of her own. "When your house is on fire you don’t talk about making renovations."