Amazon uvodi Alexa+: glasovni asistent s više reklama i manje privatnosti
Amazon je osvježio svoj glasovni asistent u obliku Alexa+, spajajući klasiku Echo uređaja sa generativnom AI. Alexa+ donosi napredniju sintezu glasa i dublu integraciju sa Amazon uslugama, ali istovremeno povećava broj oglasa i smanjuje privatnost korisnika.
U prvim danima testiranja korisnici prijavljuju napad oglasa na Echo uređajima. Jedan tester je opisao iskustvo: "I did not have a good experience with this thing," and added that he used a new Echo Show 5 to pristupiti Alexa+ odmah. Alexa+ često prikazuje promotivne ponude i potiče direktnu kupovinu preko glasa, što mnoge korisnike iritira.
"Basically, what I’ve come to understand is that an Echo Show is a device that just constantly invites you to spend money with Amazon. And I found it honestly infuriating because I plugged this thing in."
Kritičari kažu da su neke korisne funkcije pokvarene, poput pretraživanja weba, postavljanja alarma i sažimanja vijesti, dok je istovremeno pojačano guranje servisa poput Amazon Music i integracija s aplikacijama za rezervacije i prijevoz.
Najveća briga je izmjena postavki privatnosti: Alexa+ navodno može pohranjivati glasovne zapise duže nego prije, što budi pitanja o privatnosti i podacima. Korisnici moraju odlučiti da li im je olakšano iskustvo i novi AI vrijedno kompromisa privatnosti i konstantnih oglasa.