Svađa oko LiDAR-a i prave poteškoće autonomne vožnje
Elon Musk intenzivno brani pristup Tesle koji se oslanja isključivo na kamere umjesto na LiDAR i radar. Kritičari dugo upozoravaju na ograničenja vizuelnih senzora, koji se mogu zavarati lošim vremenskim uslovima ili vizuelnim obmanama.
Musk je podržao korisničku objavu citatom "it’s becoming increasingly clear that Elon is right about the use of LiDAR" i "sensor fusion is not optimal for autonomous driving, as evidenced by countless incidents of Waymo blocking intersections, getting stuck in traffic for no reason, getting confused in construction zones and even worse going in the lane of opposing traffic." Nakon objave je dodao i sarkastično: "But what do I know about technology."
Ipak, Teslini robotaksi su također pokazali slične greške. U ograničenom testu u Austin, Texas, "ten to twenty" vozila su registrovana kako koče naglo, naglo skreću, voze dvostruko brže od ograničenja i ponekad ulaze u suprotnu traku. Problem autonomne vožnje ostaje tehnički izazov za sve kompanije poput Tesla i Waymo.
Waymo ima znatno veći broj kilometara samostalne vožnje i veću flotu, ali ni oni nisu bez incidenata ili javnog protivljenja. U praksi, ni Tesla ni Waymo nisu potpuno riješili sigurnost autonomne vožnje, pa kritike i dalje traju.