AI skener izaziva talas pritužbi kod rent a car korisnika

Hertz je u aprilu počeo koristiti UVeye AI skener za provjeru oštećenja na vozilima prilikom vraćanja, ali problemi su se brzo pojavili. Korisnici tvrde da im Hertz naplaćuje stotine dolara za sitne ogrebotine ili za oštećenja koja uopće nisu vidljiva. Ove pritužbe su vezane za UVeye, AI tehnologiju i načine na koje sistem detektuje oštećenja.

Jedan korisnik na Redditu napisao je da je „done” sa agencijom nakon što je UVeye prijavio nepostojeće udubine. Nakon iznajmljivanja auta sedmicu na lokaciji George Bush Intercontinental Airport u Houstonu dobio je obavijest da je AI skener evidentirao oštećenje, iako mu ništa nije bilo vidljivo. Radnici na šalteru su samo „upirali prstom u 'AI scanner'” i odrekli se odgovornosti, a služba za korisnike je tvrdila da "can’t do anything."

Postoje i slični slučajevi sa drugim kompanijama. Korisnici Sixt-a su prijavili da je njihov AI sistem, Car Gate, naplatio velike kazne, često bez pouzdanih fotografskih dokaza ili s fotografijama koje ne odgovaraju periodu najma. Dva korisnika su navodno bila naplaćena po $650 za oštećenja koja su se dogodila prije njihovih najmova.

U praksi, implementacija UVeye i sličnih AI skenera pokazuje kako algoritmi mogu oštetiti obične potrošače kada kompanije prebacuju odluke na automatske sisteme. I dok Hertz tvrdi da će AI donijeti "greater transparency, precision and speed" u rent a car industriju, korisnici i dalje traže veću odgovornost i mogućnost osporavanja lažnih optužbi. Problem AI skenera u rent a car poslovnicama ukazuje na širi trend zamjene ljudskog rada tehnologijom koja nije sasvim spremna.