Nova istraživanja pokazuju pad reputacije Tesle

Istraživanje Electric Vehicle Intelligence Report anketiralo je više od 8.000 ljudi tokom proljeća i ljeta i otkrilo da je Tesla na dnu liste 19 proizvođača električnih vozila. Trideset devet posto ispitanika izrazilo je negativan stav prema Tesli, dok su sljedeće najneomiljenije marke — GMC, Kia i Ford — imale po 13 posto negativnih ocjena. Tesla, reputacija, povjerenje i robotaksi dominiraju temom istraživanja.

"Tesla’s brand reputation slide continues," piše izvještaj. "The industry leader remains in deep trouble with consumers, as evidenced by its lowest net positive perception (-13) recorded in our data so far as well as its highest total distrust (48 percent) and lowest trust intensity score (-19) among all surveyed EV brands."

Ispitanici su izrazili veliku skepsu prema Teslinim robotaksijima koji su nedavno prikazani; većina ne želi koristiti tu uslugu — 50 posto ih se izjasnilo protiv, a 53 posto brine za sigurnost. Podaci ukazuju da sumnja u robotaksije dodatno narušava Tesla reputaciju.

Ranije veoma cijenjena, Tesla je u posljednjih nekoliko godina doživjela veliki pad povjerenja i prodaje, što se odrazilo i na finansijske probleme kompanije. Među dioničarima 51 posto želi da Elon Musk smanji političko uplitanje i fokusira se na poslovanje i povjerenje kupaca.

Tokom anketa mnogi su promijenili mišljenje o Musk u odnosu na ranije percepcije poslovnog genija. "I don’t trust him," izjavila je jedna žena u anketi. "I don’t think he knows what he’s doing."