MetaConnect 2025: predstavljanje i problemi

Meta CEO Mark Zuckerberg je na MetaConnect 2025 predstavio novu seriju AI naočala, uključujući, kako je rekao, "first AI glasses with high resolution," i novu verziju Meta Ray-Ban naočala od 799 dolara sa malim ekranom vidljivim samo nosiocu. Meta, Zuckerberg i AI naočale su u središtu događaja.

Demonstracije su se često kvarile, izazivajući neprijatne poglede, tišinu i prigušen smijeh. Pokazano je da AI naočale, uključujući Meta Ray-Ban, još nisu spremne za masovnu upotrebu, uprkos velikim ulaganjima Meta kompanije u infrastrukturu i stručnjake za AI. Zuckerberg je ranije isticao da su naočale budućnost kompanije i širi viziju AI "superinteligencije". "This is one of those special moments where we get to show you something we've poured our lives into," rekao je on.

Cilj Meta naočala je da korisnicima omogućavaju razgovor s AI koja objašnjava šta vide ili daje praktične upute, kao kod kuvanja. Međutim, tokom live demo-a funkcija "Live AI" je zakazala: kreator sadržaja Jack Mancuso je pitao: "Can you help me create a Korean-inspired steak sauce?" nakon čega je uslijedila duga tišina i zbunjujući odgovor AI-ja: "You already combined the base ingredients," dok je činija bila prazna. Zuckerbergov pokušaj video poziva takođe nije uspio i on je priznao: "This is, uh... it happens," te dodao: "Let's try it again, I keep messing this up."

MetaConnect 2025 je jasno pokazao jaz između marketinga i prakse. Ako Meta želi opravdati ogromna ulaganja u AI i proizvode poput Meta Ray-Ban naočala, mora značajno poboljšati stabilnost i pouzdanost svojih AI naočala.