Stefanina's Wentzville moli goste da prestanu koristiti Google AI
Restoran u Montani, Stefanina's Wentzville, upozorava kupce da ne provjeravaju specijalne ponude putem Google AI jer softver prikazuje izmišljene stavke i lažne cijene. Takvi Google AI rezultati dovode do zbunjenih i ljutitih gostiju koji prave scenu zaposlenima kada očekuju ponude koje ne postoje.
"Please do not use Google AI to find out our specials. Please go on our Facebook page or our website," the restaurant wrote in a weary Facebook post. "Google AI is not accurate and is telling people specials that do not exist which is causing angry customers yelling at our employees."
Restoran je jasno poručio da ne može prihvatiti ponude koje su kreirane od strane Google AI i da neće poštovati te navodne specijalne ponude.
"We cannot control what Google posts or says," the post added, "and we will not honor the Google AI specials."
Vlasnica porodice, Eva Gannon, kaže da su kupci dobivali izmišljene stavke i čak lažne cijene, kao na primjer tvrdnja da velika pica košta koliko i mala. "It's coming back on us," Gannon told the local station. "As a small business," she reiterated, "we can't honor a Google AI special."
Ovaj slučaj ilustruje problem sa halucinacijama AI modela: Google AI Overviews povremeno generišu netačne, ali zvučno uvjerljive informacije. Slične greške su već naštetile drugim kompanijama, pa mnogi upozoravaju da ne treba slijepo vjerovati AI za provjeru menija ili specijalnih ponuda.