Reklame na frižideru: šta se mijenja

Samsung je potvrdio da će neke Family Hub pametne frižidere u SAD početi prikazivati reklame na ekranu. Kada je poklopac ekrana u stanju mirovanja, na površini vrata mogu se pojavljivati promotivni oglasi i reklame, što mijenja uobičajeni koncept frižidera u kućni ekran za oglašavanje.

Kompanija je navela: "Samsung is committed to innovation and enhancing every day value for our home appliance customers," the statement reads. "As part of our ongoing efforts to strengthen that value, we are conducting a pilot program to offer promotions and curated advertisements on certain Samsung Family Hub refrigerator models in the U.S. market." Ekrani neće prikazivati oglase kada je uključen "Art Mode" ili kada se prikazuju foto albumi.

Korisinici mogu ručno odbaciti pojedinačne oglase kada se pojave, ali nije najavljeno trajno onemogućavanje prikaza reklama kroz podešavanja. Family Hub frižideri se oglašavaju kao AI‑pogonjeni uređaji sa funkcijom AI Vision Inside™, koja prepoznaje sadržaj u frižideru. Ideja kompanije pod nazivom "Screens Everywhere," jasno pokazuje da će ekrani postajati sve prisutniji i otvoreniji za oglašavanje.

Ovo nije izolovan slučaj: trend postavljanja oglasa na digitalne ekrane došao je i do automobila, televizora i sada frižidera. Mnogi korisnici će ovo doživjeti kao neželjeni ulazak reklama u privatni prostor kuće, dok drugi vide priliku za popuste i promocije.