Kontroverza oko Tesle: vizija protiv senzora
Elon Musk već godinama odbija upotrebu radara i lidara na Teslinim autonomnim vozilima, nazivajući ih "crutch." Tvrdnja je da sama vizija iz kamera čini autonomnu vožnju sigurnijom od kombinovanih senzora.
Musk je u više navrata kritizirao konkurenciju koja koristi lidar i radar zajedno sa kamerama, naročito Waymo. Tvrdio je da "Waymos can't drive on highways," i da dodatni senzori "reduce safety due to sensor contention." On je pitao: "If lidars/radars disagree with cameras," Musk asked on Twitter, "which one wins?"
Musk zaključuje: "This sensor ambiguity causes increased, not decreased, risk," i zato je, kako kaže, isključio radare u Teslima da poveća bezbjednost.
Ipak, iz privatnih poruka proizilazi da je Musk ranije priznao drugačije: "A very high resolution radar would be better than pure vision, but such a radar does not exist," Musk wrote at the time.
Stručnjaci uzvraćaju da kombinacija senzora daje bolju procjenu nego svaki pojedinačni izvor. Amir Husain napisao je: "The issue isn’t a binary disagreement between two sensors. It generates a better estimate than any individual sensor can produce on its own," i dodao: "This is a fundamental misunderstanding of information theory."
Teslina politika kamera umjesto lidara i radara dovela je do niza incidenata i sudskih postupaka, uključujući nesreće u kojima je Autopilot bio umiješan. Kritičari tvrde da odbijanje lidara i radara usporava napredak i povećava rizik za korisnike Autopilot sistema.