Serija opasnih grešaka na željezničkim prijelazima
Više vlasnika Tesle prijavilo je da njihov softver Full Self-Driving (FSD) cvori pri približavanju željezničkim prijelazima. Tesla FSD ne zaustavlja uvijek vozila na željezničkim prelazima, ponekad prolazi dok voz stoji ili dok kroz prijelaz prolazi voz. Takvi kvarovi kod Full Self-Driving softvera dovode do hitnih ručnih intervencija.
Mnogi su morali naglo zakočiti da bi spriječili sudar sa vozom, ali nije uvijek bilo dovoljno vremena. "If it's having trouble stopping at rail crossings, it's an accident waiting to happen," izjavio je Phil Koopman, stručnjak za inženjering. Neki vlasnici su snimili ponovljive greške: FSD ne prepoznaje nadolazeći voz ili nepravilno ubrzava kad se spuštaju rampe i palje svjetla.
Agencija za sigurnost saobraćaja izjavila je: "We are aware of the incidents and have been in communication with the manufacturer." Ponovljeni problemi sa željezničkim prijelazima ukazuju da Full Self-Driving nije dovoljno treniran za ovaj scenarij.
Full Self-Driving je i dalje klasifikovan kao nivo 2 autonomije, što znači da softver zahtijeva stalni nadzor vozača. Mnogi vlasnici smatraju da naziv i reklamiranje preuveličavaju sposobnosti FSD i da predstavljaju rizik ako softver ne prepoznaje željezničke prijelaze i nadolazeće vozove.
Kompanija Waymo, u međuvremenu, koristi dodatne metode otkrivanja, uključujući audio senzore i specijalizirane testove, dok Tesla FSD i dalje nailazi na kritike zbog promašaja na prijelazima.
Posljedice i zabrinutost vlasnika
Vlasnici traže hitne popravke i bolju obuku sistema za Full Self-Driving kako bi se spriječile nesreće. "FSD tries to kill me," glasio je jedan komentar iz videozapisa, a drugi vozač je rekao: "It seems like borderline false advertising."