Vlasnici prijavljuju brzo propadanje

Mnogi vlasnici Cybertrucka su zabrinuti jer njihova skupa vozila počinju pokazivati znake brzog habanja. Najčešće pritužbe odnose se na naborane i udubljene sjedišta koja se javljaju nakon nekoliko hiljada pređenih milja.

Jedan vozač je napisao: "my driver seats are wrinkled after 3,300 miles. I’m not a fat person. Weigh 173 lbs." Drugi je podijelio fotografije dubokih tragova na sjedištima i žalio se da je "like the material is already fatigued." Još jedan korisnik je primijetio "warping and wrinkling only after 8k miles."

Hrđa i diskoloracija na inox karoseriji

Iako je karoserija od nehrđajućeg čelika, neki vlasnici su prijavili pojavu narančastih mrlja i korozije nakon izlaganja slaboj kiši. Jedan vlasnik je rekao: "Cyberbeast Foundation series is beginning to form rust spots on the door. I keep it clean and dry." Tesla nudi foliju od 5.000$ koja bi trebala pomoći u zaštiti, ali mnogi smatraju da je problem trebao biti riješen tvornčki.

Iskrivljeni paneli i problemi sa servisom

Pojava iskrivljenih vrata i prtljažnika nakon nošenja tereta dodatno brine vlasnike. Kao upozorenje, jedan korisnik je napisao: "Make sure not to use your Cybertruck for truck things." Službeni popravak za cantrail trim također je izazvao nezadovoljstvo: "The service center replaced it, but now I’ve got a visible burn mark and the panel gap is worse."

Širi problemi za Tesla

Ovi kvarovi se pojavljuju dok Tesla bilježi pad prodaje i suočava se sa izazovima u drugim projektima. Kompanija se sprema za teže kvartale, što dodatno pojačava zabrinutost među kupcima i vlasnicima Cybertrucka.