Tri zataškane nesreće robotaksija u Austinu
Tesla je prijavila tri odvojene nesreće svojih robotaksi vozila NHTSA, ali su mnogi podaci u izvještajima redigovani, što ukazuje da kompanija pokušava prikriti okolnosti. Nesreće su se dogodile u ranim fazama pilot programa robotaksi usluge u Austinu, kada je flota bila između "ten to 20" modificiranih Model Y vozila.
U to vrijeme vozila su još imala sigurnosne vozače koji su sjedili na suvozačevom mjestu. S obzirom na mali broj automobila u floti, tri nesreće predstavljaju značajan udio. Iz javno dostupnih izvještaja jedino se zna da je zabilježen jedan "minor" povrijeđeni i da nijedna od tri nesreće nije predmet istrage.
Ovo otvara pitanje šta Tesla možda skriva i da li umanjuje rizike svoje nove robotaksi flote. Ranije su zabilježeni slučajevi da vozila ponašaju se nepredvidivo, prolaze kroz znakove zaustavljanja i skreću u suprotni smjer saobraćaja.
Kompanija je nedavno povećala flotu za 50% i otvorila uslugu za širu javnost u Austinu, ali sada sa sigurnosnim vozačem u vozačkom sjedištu, što zapravo poništava svrhu robotaksija. "Full Self-Driving" i "Autopilot" softver povezani su sa stotinama sudara i desetinama smrtnih ishoda, a razlika između plaćenog dodatka i sistema koji koriste robotaksi vozila ostaje nejasna.
Tesla još nije dostavila podatke koji bi dokazali da je robotaksi softver siguran za javnu upotrebu, a objavljeni su samo ukupni pređeni kilometri uz asistenciju vozača. Promjene u pravilima izvještavanja o autonomnim vozilima su dovele do pomaka u nadzoru, a robotaksi sistem kompanije se svrstava kao Level 4 uprkos tome što potrošačka vozila nude Level 2 asistenciju. Osnivač kompanije je obećao da će ukloniti sigurnosne vozače "by end of year." i da će Tesle potpuno voziti sebe "next year" — obećanja koja se ponavljaju decenijama.